کتاب های آموزشی ساخت گرافیک بازی ها
Game Graphic Design Books
![]() نام کتاب : راهنمای ساخت سایه و بافت برای کاربران مبتدی – ( Beginners Guide to Shading&Texturing ) نویسنده/نویسندگان : Raavi O’Conner سال انتشار : ۲۰۱۵ – تعداد صفحات : ۲۴۰ – حجم : ۲۵ مگابایت |
---|
دانلود رایگان کتاب/ Download |
![]() نام کتاب : محیط بازی های ۳ بعدی – ( ۳D Game Environments ) نویسنده/نویسندگان : Luke Ahearn سال انتشار : ۲۰۱۷ – تعداد صفحات : ۳۶۲ – حجم : ۲۸٫۷ مگابایت لینک دانلود سورس کد : Source Code |
---|
دانلود رایگان کتاب/ Download |
![]() نام کتاب : مهارت های ضروری در ریگ بندی کاراکتر – ( Essential Skills in Character Rigging ) نویسنده/نویسندگان : Nicholas B. Zeman سال انتشار : ۲۰۱۵ – تعداد صفحات : ۲۲۴ – حجم : ۳۴٫۸ مگابایت |
---|
دانلود رایگان کتاب/ Download |
![]() نام کتاب : مدل سازی با تری دی مکس برای بازی ها – ( ۳ds Max Modeling for Games ) نویسنده/نویسندگان : Andrew Gahan سال انتشار : ۲۰۱۱ – تعداد صفحات : ۴۶۱ – حجم : ۸۹ مگابایت |
---|
دانلود رایگان کتاب/ Download |
![]() نام کتاب : شروع کار با بلندر – ( Beginning Blender ) نویسنده/نویسندگان : Lance Flavell سال انتشار : ۲۰۱۰ – تعداد صفحات : ۴۴۹ – حجم : ۱۹٫۵ مگابایت لینک دانلود سورس کد کتاب : Source Code |
---|
دانلود رایگان کتاب/ Download |